2020. december 24., csütörtök

Defence Against the Dark Arts

 

        Tudod, hogy nekem nem kell hazudnod! – meredt rám Remus azzal a meleg jóindulattal telt tekintettel, amivel minden alkalommal a vesémbe látott.

        Nem hazudok! – vágtam rá hevesen és meglóbáltam előtte bepólyált kezemet. Pontosan ezzel a mozdulattal árulétam el magam, de sietve hozzátettem, mintegy mentve a menthetetlent – Még mindig fáj.

        Persze. – mosolyodott el Lupin és alig láthatóan megrázta a fejét.

        Remus, tudod, hogy tegnap leestem a seprűről az edzésen! – fakadtam ki. Ő felemelt kézzel védekezően meredt rám.

        Tudom – bólintott – Csak abban nem vagyok biztos, nem direkt estél–e le a seprűről, hogy ma az SVK–n ne tűnjön fel, hogy egy éjfekete kutya teteme a mumusod – finoman az éjjeliszekrényemre könyökölt és félmosollyal mustrált engem,

        Biztos tudja már. – hanyatlottam vissza a párnára hangos sóhajjal. – Ha nem is látta, James vagy Peter biztosan elmondták neki. – Remus megrázta a fejét.

        Túlságosan el voltak foglalva azzal, hogy kicsalogassanak a festmény vizéből egy sellőt. Csak én láttam és Arlett. Meg az osztály többi része, de nekik nem hiszem, hogy bármit is mondott volna egy halott kutya..

        Hol van itt halott kutya? – lépett be a gyengélkedőbe Sirius és futólépésben az ágyamhoz sietett és óvatos csókkal üdvözölt. – Hogy van a karod? –vizslatta a látszólag sérült testrészt.

        Jobban – bólintottam. – Este már a saját ágyamban aludhatok.

        Milyen halott kutyáról beszéltetek? –tette fel a kérdést újra Sirius. Én sanda oldalpillantást vetettem Remusra, de ezen felül biztos lehettem abban, hogy ahogy eddig sem tette, most sem fog elárulni.

        Semmi, csak olvastam valamelyik könyvben egy kutyáról – legyintett a fiú, mire Sirius a homlokára csapott.

        Apropó könyv.. Arlett két órája kért meg, hogy szóljak neked, hogy a könyvtárban vár, hogy megmentsd Jamestől. – elfintorodott. Remus megrázta a fejét és aprót sóhajtott, majd ’ezt legalább rád foghatom, mikor Arlett lecsesz’ pillantással válaszolt.

        Te vagy a bombabiztos alibim – bökött felém – Te meg a hibás. – itt Sirius felé intett aztán gyors tempóban elhagyta a gyengélkedőt. Sirius megcsókolt, ezúttal hosszan, szenvedélyesen. Én pedig közben arra gondoltam, hogyne félteném, ha még ennyit is képtelen felidézni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése