2020. december 13., vasárnap

12. Hogwarts Express


Füstölő fülekkel rohantam végig a vonaton, egészen az egyik Mardekár kabinig. A folyosón álldogáló diákok lefagytak, de egyik sem mert az utamba állni. Fúriaként téptem fel az ajtót, benn pedig három csodálkozó szempár fogadott. 

-Kifelé! - mordultam a felesleges nézőközönségre. Egyetlen ellenvetés nélkül távoztak. - Mit mondtál Remusnak? - ugrottam azonnal a torkának.
-Neked is szép napot, kedvesem. - mosolygott higgadtan a szőkeség. 
-Ne szórakozz velem Lucius! - böktem bordái közé a pálcámat. 
-Mire gondolsz pontosan? - vonta fel szépen ívelt szemöldökét. 
-Remus konkrétan levegőnek néz, pedig állítólag a pasim. Egy fekete madárka azt csiripelte, hogy veled beszélgetett, szeretném megadni a lehetőséget, hogy tisztázd magad mielőtt elátkozom a képed. 

Minden válasz nélkül a pálcát tartó kezemre fonta ujjait, míg a fejét felszegve, meg nem szakítva a szemkontaktust, a másikkal állam alá nyúlt és felállt. Fölém magasodva, hosszú tincsei a vállamra hullottak. Pár centi választotta el az arcunkat. 

-Csak az igazat. Se többet, se kevesebbet. - lehelte. 
-Mégis mi volna az? -suttogtam. 
-Hogy hiába vagy vele, minden porcikád engem akar. - erősen tartotta a tarkómat. - Csak engem akarsz. 
Hideg pillantását a számon járatta.
-Ez hazugság. - hunytam be a szemem, várva valamire. Valamire, ami nem következett be.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése