2020. május 4., hétfő

Szupermarket

Sosem hittem volna, hogy egyszer két istenséggel fogok sétálni a paradicsomok és káposzták között. Bianca kitalálta, hogy meg kellene mutassuk a fiúknak, hogy is működnek a dolgok a Földön. Ők hercegként nőttek fel, soha nem kellet magukra vásárolni, vagy beszerezni a napi dolgaikat. Látni kellett volna az arcukat, mikor Lokival közöltem reggel, nem veheti fel a fekete öltönyét. 
Most pedig épp a tusfürdőket szaglásszuk, aminek a felét sikerült valamelyiknek a földre nyomnia. 
-Én voltam... - sóhajtott Thor lemondóan. Bia nevetve odament az egyik eladóhoz és sűrű elnézések közepette megkérte, hogy takarítson fel. 
-Ez mégis mire jó? - fogott Loki marokra egy rúdat. 
-Kérlek szépen meg kell enni. A neve szalámi. - világosítottam fel. Még egy kicsit forgatta, aztán szerencsére nem harapott bele, hanem visszahelyezte a polcra.
Olyan volt az egész, mintha két gyerekkel mentünk volna a vidámparkba. Mindent megnyomkodtak, megfogdostak és megszagoltak. 
-Nézzétek! - vigyorgott Thor három napszemüveggel a fején. 
-Vedd le... -sóhajtott Bia, mire Loki telbe fújt valami írtó büdös parfümmel. 
-Na jó, befejezni. Lassan mindent megvettünk, ti ketten pedig nyugton tűritek, míg sorban állunk és kifizetjük. 
Onnantól, hogy felemeltem a hangom, kicsit lecsillapodtak. Kullogtak mögöttünk, míg nem hátra fordulva eltűntek. Két sort szaladtunk vissza és a chipsek között találtuk meg őket. 
-Azért ilyet vehetünk? -rázogatta Loki a paprikás chips zacskóját. Hatalmas sóhajjal bedobattam velük a kosárba és célirányosan a kasszáhz tereltük őket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése