2020. május 2., szombat

Karácsonyi fények

Már kerestem az ollót. Elfogyott a türelmem. Darabokra akartam vágni azt a tetves füzért. Hogy az istenbe lehet valamit ennyire összecsomózni? 
-Mi a baj? - hajolt ki a konyhából Steve kócos fejjel, mellkasán a tőlem kapott pajzzsal díszített kötényében. 
-Csak annyi, hogy nem lesznek karácsonyi fények! Kibaszom ezt a szart a kukába és meggyújtok pár gyertyát. Nem érdekel. - duzzogtam, mire nevetve letette a fakanalat és mellém lépve körülbelül pár másodperc alatt megoldotta a csomót. 
-Mostmár jobb? - nyújtotta át. 
-Te türelmesebb vagy, mint én. - vontam vállat. 
-Ez sosem volt kérdés. - puszilt a hajamba és visszavonult a konyhába. Már épp feltekertem a fára az izzókat, mikor kiabálás jött a konyha irányából. 
-ODAÉG A SÜTID! - Ja, persze. Közben sütöttem is...  
Rohanva robbantam a csempézett helyiségbe, de az asztalon már ott gőzölgött a mutatványom. 
-Muszáj rám hoznod a frászt? - vágtam csípőre a kezem. 
-Gondoltam tartasz egy kis szüntetet. - nyújtotta felém a bort. 
-Jól gondoltad. - mosolyogtam rá hálásan. 
-Van fagyi is. - tolta elém a már kiszedett adagot. 
-Tudod mennyire szeretlek? - vigyorogtam már sokkal nyugodtabban. 
-Van egy tippen. - kacsintott. 
-Hiába kedveskedsz, atól még utálom a karácsonyt... - tömtem egy nagy adag jégkrémet a számba, mire csak egy fejcsóválást kaptam. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése