2018. január 17., szerda

Poison

Drága Csilla... ehhez nem fűzök semmi. Egy ilyet viszont idebiggyesztek a biztonság kedvéért: +18


Mélyen az ereimben érzem. Az ösztöneim sikítanak mikor a közeledbe megyek, akár egy riasztó: ne tedd! Az agyammal tudom, hogy nem lesz jó vége, mégis mikor bőröd illata a tüdőmben kering, elveszítem a józan eszem. Mikor a nevemet suttogod, lassan kúsznak a hangok a fülembe. "Jen." Ejted ki finoman a szádon, engem pedig felmelegít, mint hideg téli éjjelen a kandalló tüze. Ilyenkor elhiszem, hogy így hívnak. Ilyenkor képes vagyok hinni bármiben, csak te legyél mellettem. Óvatosan közeledsz felém, akár egy gepárd, aki éppen prédáját cserkészi. Ez lett belőlem. Egy növényevő állatka, aki vadászának szemébe nézve látja, itt a vég. 
Te még közelebb érsz, én pedig elveszek. Szeretni akarlak, de tudom nem lehet. Nem szabad megérintselek! Dübörög a szívem. Sajnos nincs választásom. A bőröm alatt vagy, ahonnan már sosem tudlak kiszakítani. Mint halálos méreg keringsz a bensőmben, én meg élvezem. Átkozottul élvezem. 
Forró mellkasoddal szemezek, tested izzadságban úszik. Nem nézek fel. A pillantásod megölhet. Gyenge vagyok. Nyakam megemelve farkas szemet nézek a halállal. Ízlelni akarlak. Szeretni akarlak, miközben legszívesebben a ház másik végében kuporogva sírnék. Kihúzom magam és büszkén állva előtted, testileg - lelkileg meztelenül várok. Rád várok.
Arcod ködös, de egy apró mosoly kúszik a szád szélére, ami megnyugtat. Biztonságban vagyok. Hatalmas tenyered remegve simul a derekamra, melynek nyomát lángok nyaldossák. Túlléptük a határt. Innen már nincs visszaút. Mint hurrikán csapunk le a másikra, de nem törődünk a romokkal, amit később okozunk. Minden amit felépítettünk most darabokra hullik, mi pedig az ágyra. 

Meleg bőre alatt éreztem megfeszülni az izmait, miközben a keze a csípőm és a combom simogatta. Visszahúzta a kezét, és rám feküdt, testét lábam közé engedte. Hirtelen mindent éles pontossággal érzékeltem: Sam forró bőrének melegét, a testének súlyát, izmai erejét... saját fejem alatt a párnát, a matracot, amelyen feküdtünk, és azt is, mennyire szét van nyitva a lábam. Felnéztem inkább a mennyezetre. Mikor is volt utoljára... Évszázadokkal ezelőtt. 
Akaratom ellenére megmerevedtem. Nem tehettem róla. Valami ostoba ok miatt könnyek gyűltek a szemembe.
– Nem kell megtennünk, ha nem akarod – hüvelykujjával az ajkaimon játszott, hangja rekedt volt az elfojtott vágytól, de visszahúzta a csípőjét, mintha arra készülne, hogy leszálljon, ha kell.
– Nem akarok megállni! – öleltem át a derekát. – Akarom. Tényleg akarom.
Erre Sam lehunyta a szemét, aztán lehajtotta a fejét a nyakamba. Éreztem a leheletét a bőrömön. Kezét a hátam alá csúsztatta, így teljesen át tudott ölelni. Oldalra gördült, miközben izmos testéhez szorított. Hosszú ideig így feküdtünk összeölelkezve. Az egyik oldalra nehezedett, hogy kapjak levegőt, kemény, lüktető vesszője pedig a combomhoz préselődött.

Már-már azon gondolkodtam, vajon fog-e történni valami köztünk egyáltalán. Éppen azon voltam, hogy megkérdezem, amikor felemelkedett, és az ágyéka megint a lábam közé gördült. Szenvedélyesen megcsókolt, nyelvét a számba csúsztatta, és annyira felizgatott vele, hogy a vérem szinte lángra lobbant, a testem hullámzott alatta, hozzányomtam a csípőm, hogy még közelebb kerüljek hozzá. Aztán egyszer csak megtörtént. Egy kicsit jobban elmozdult balra, és megéreztem a férfiasságát a lábam között. Először valami kellemes simogatást éreztem, aztán egy enyhe nyomást. Mozdulatlanná dermedtem, és arra a testrészre gondoltam, ami hozzám nyomódik, és a helyre, ahová be akar jutni.
Akkorát nyelt, hogy én is meghallottam. Miközben egyre erősebb feszítést éreztem a lábam között, az ő légzése mélyebb lett, amíg végül minden kilégzésnél nyögött egyet. Aztán megkérdeztem.
- Mi a baj?
- Nagyon szűk vagy.
- Inkább te vagy nagyon nagy.
Erre persze felnevetett azon a mély, öblös hangján amit annyira szerettem.
- Nagyon hízelgő... ez nagyon hízelgő rám nézve.
- Abba akarod hagyni? – kérdeztem szégyenlősen. Én a nagyszájú boszorka, teljesen összeomolva egy férfi miatt pironkodva sóhajtozom. Ilyen nincs! Kezdtem dühös lenni magamra.
- Nem, csak ha megkérsz rá - hajolt a fülemhez és gyengéden ejtette ki a szavakat.
Amikor nem hangzott el a „nem” válaszként, a teste megint megfeszült, és ismét megkereste a bejáratot. Megsimogatta az arcom. Azután hintázó mozgásba kezdett, csípőjét előre lendítette, majd visszahúzódott, óvatosan hozzám nyomulva. Minden lökésnél megpróbált egy kicsivel beljebb hatolni, a testem azonban ellenállt.
– Jól vagy? – kérdezte összeszorított foggal. Hajába túrva húztam magamhoz egyre közelebb.  Bólintottam, bár reszkettem. Nagyon furcsán éreztem magam, tekintve, hogy igazából nem haladtunk előre semmit... Mi van ha ismét szűz lettem az évszázadok alatt? Létezik egyáltalán ilyen?
Egy hirtelen lökéssel azonban átjutott a külső izomgyűrűk gátján, és beljebb hatolt. Megdermedtem, ő pedig nagyot nyögve a párnába hajtotta az arcát a fejem mellett. Idegesen elmosolyodtam, miközben nagyon furcsán éreztem magam a testemet kitöltő vastag testrésszel. Nem erre az élményre emlékeztem a fiatal és kicsapongó éveimből. 
– Én... szóval... gondolom, most meg kell kérdeznem, hogy jól vagy-e – kérdeztem félve.
– Viccelsz? Úgy érzem, mindjárt szétrobbanok – kétségbeesetten nyelt egyet. 
- Nem tudom már, hogy is kell csinálni - vallottam be szájrágcsálva.
– Szeretlek –súgta. Aztán egy hirtelen mozdulattal hátrahúzta a csípőjét és előrelendítette. Mikor fadarabként feküdtem alatta, megállt. Nem tudtam mi okozza, de szörnyű csend telepedett közénk, ami közben csak a kemény férfiasság feszítését éreztem magamban. Aztán megszólalt.
- Nagyon sajnálom, hogy csalódtál. 
Elkezdett kihúzódni belőlem. Ekkor azonban valami megváltozott. Amikor megmozdult, a dörzsölés valami finom bizsergést okozott, amely végigáramlott az egész testemen.
- Várj! – megragadtam a fenekét. – Nem akarsz itt hagyni, ugye?
- Nem. De innen még hevesebb lenne.
- Ó... de …
Amikor teljesen kihúzódott, furcsán üresnek éreztem magam. Aztán legördült rólam, és olyan volt, mintha kihűlt volna a testem. Simogatni kezdtem a testét oldalról, mire éreztem, hogy egyre forróbb lesz a bőre. Különösen, amikor kettőnk közé csúsztattam az egyik karom, és lefelé indultam. Nem hagyta, hogy bármit is tegyek, megfogta a csuklóm, és visszahúzta a kezem.
- Nem. Ez az este rólad szól. 
Mielőtt tiltakozhattam volna, szájon csókolt, és ezzel belém fojtotta a szót. Rendkívül gyengéden és óvatosan csinált mindent. Hihetetlen önuralommal. Minden egyes érintése lágy volt és finom, minden csók könnyed, ráérős. Én viszont azt éreztem, mindjárt szétrobbanok.
Amikor rám feküdt, és a combjával szétnyitotta újra a combom, meg sem rezdültem. A testem felkészült. Óvatosan rám nehezedett, szinte égetett a teste. Feltámaszkodott izmos kezére, és a szemembe nézett, miközben elkezdte azt a gyengéd, hintázó mozgást, amit az elején.
Koncentráltam, hogy ellazuljak, próbáltam annyira elengedni magam, amennyire csak tudtam, bár némi idegesség még maradt bennem.
- Minden rendben van? – kérdezte.
Megsimogattam a mellkasát elöl, végig a tetoválásán, amely a kettőnk közti különbségeket szimbolizálta és éreztem a bordáit a bőre alatt.
- Igen.
Előrenyomulás, visszahúzódás, majd ismét előrenyomulás, és ismét visszahúzódás. Minden alkalommal egy kicsit mélyebbre. Behunytam a szemem, és figyeltem, ahogy a teste rajtam mozog, aztán lassan már bennem is. Ezúttal nem félelmetesnek, hanem kellemesnek éreztem a feszítést, a teljességet, amellyel kitöltött, és azt, ahogyan a testem alkalmazkodott. Ösztönösen megemeltem a csípőm, amikor az övé hozzám közeledett, és rájöttem, hogy a testünk szorosan összetapad azon a helyen. Felemeltem a fejem, és lenéztem. Már teljesen bennem volt.
- Jól vagy? –a hangja szaggatottan hallatszott, izmai remegtek, izzadság lepte el a bőrét. Aztán a férfiassága megrándult. A testembe gyönyör hasított, és felnyögtem.
- Szentséges Isten az égben... csináld újra! Olyan jó, amikor megmozdulsz. –kértem.
- Jobb ötletem van. –vigyorgott fülig érő szájjal. Rájöttem, hogy sosem láttam még ennél csábosabb mosolyt. Elkezdett eltávolodni tőlem, mire megragadtam a vállát, hogy megakadályozzam, nehogy kihúzódjon belőlem.
- Nem, ne hagyd abba...
Azonban ismét előrelendítette a csípőjét, ezúttal erősebben, és megint teljesen belém csúszott. Megborzongtam, és kinyíltak a szemeim. Újra és újra megismételte ezt az izgató mozdulatot. Kihúzódott, majd erősen lökött egy nagyot. Figyeltem, ahogy mozog. Mellizmai és a karizmai megfeszültek, hasán először összeráncolódtak, majd kisimultak az izmok, ahogy folytatta az előre-hátra hintázást. Behunyta a szemem, hogy minden apró dologra figyelni tudjak. Istenem, nem számított rá, hogy a szex hangjai ilyen erotikusak is lehetnek, pedig már jó párban volt részem, mégis... Ő Sam volt. 
Csukott szemmel csak hallottam a szaggatott lélegzetvételeit, az ágy nyikorgását, valamint a lepedő surrogását, amikor megigazította az egyik karját. Minden lökéssel egyre közelebb kerültünk a csúcshoz. Rövid időn belül bőre tűzforró lett, és a hosszú lélegzetvételeket felváltotta egy-egy rövid levegőbeszívás.
- Jen?
- Igen... – leheletnyi szót tudtam csak kinyögni.
Pillanatokon belül az egész testemben kiteljesedett az érzés, és hatalmas hullámokban tört a gyönyör. Az orgazmus sorozatos összehúzódásokat okozott.
-Ó... kapaszkodj belém! 
Amikor végül sikerült lecsendesednem, és ellazulni, kábultan kinyitottam a szemem, és azt láttam, hogy végtelen rajongással néz... tekintetébe azonban egy kis aggodalom is vegyült.
- Jó volt? – kérdezte.
- Szerinted? – tört ki belőlem a nevetés, a szívem összeszorult a hatalmas megkönnyebbülés láttán, amely az arcán tükröződött. Aztán rájöttem valamire.
-Várj, csak... és veled mi lesz?
Nagyot nyelt.
- Nem fog sokáig tartani – dörmögte alig hallhatóan.
Amikor újra mozogni kezdett, mozdulatlanná váltam, és minden figyelmem a mozgására irányítottam.
-Jen? – kérdezte rekedten. – Minden rendben van? Meg sem mozdulsz.
-Csak szeretném tudni, hogy neked milyen érzés. –vallottam be, de most már elmaradt a pironkodás. Ennél jobban senkinek nem lehettem volna kiszolgáltatva.
-Maga a mennyország – suttogta. – Veled olyan, mint a mennyország.
Leengedte a karját, és teljes súlyával rám ereszkedett, majd elkezdte a lökéseket. Olyan szélesre tártam a lábam, ahogy csak bírtam, és miközben Ő a pumpáló mozgást végezte, a feje le-fel csúszkált a párnán. Istenem, milyen tökéletes volt! Egy mozdulattal végigfuttattam kezem a széles vállán, le a gerince mellett a hátán le a fenekéig, aztán oda, ahol a testünk összekapcsolódott. Pontosan tudtam, hogy mikor került közel az orgazmushoz. A ritmusa sürgetőbb lett, a lökései mélyebbek, a mozgása szaporább. Egész teste megfeszült, a gyors előre-hátralendülő mozdulatok felgyorsultak, már képtelen lett volna megállni. Nagy levegőt vett, amikor pedig kifújta, a kiáramló levegő cirógatta a nyakam. Kinyújtotta a kezét, beletúrt a hosszú hajamba, majd marokra fogva megszorította. Fájdalmat éreztem, de nem törődtem vele. Láttam, hogy felemeli a fejét, szorosan behunyja a szemét, mintha hatalmas gyönyör készülődne kitörni a testéből.
A következő pillanatban egyáltalán nem vett levegőt. Az erek kidagadtak a nyakán.
Amikor hátrahajtotta a fejét és felkiáltott, éreztem, ahogy megfeszül a vesszője. Tudtam, ha nem védekeztünk volna, tuti elázok. Olyan erőteljes összehúzódásokkal élvezett, hogy az egész teste megrázkódott.
Nem sokkal később izzadtan, felforrósodott testtel, lihegve rám hanyatlott. Az izmai azonban még mindig remegtek. Körém fonta a karját és a lábát, így ölelt magához szorosan.
Milyen gyönyörű méreg! Ha ezen múlik, szívesen iszom ki a poharat és halok bele önszántamból – gondoltam magamban. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése