2017. augusztus 25., péntek

Help!

Túl sok érzés.. Túl sok minden!.. és ez jött.

Sophean



Rég szenvedtem ennyire. Rég nem volt ekkora a fájdalom. Régen gondoltam már arra, milyen gyáván akarok menekülni. Pedig hányszor megtehettem volna?  De túl gyenge vagyok hozzá. Mint mindenhez. De talán valaki segítene? Valaki?


Dean? Ott a beretta. Olyan könnyű lenne meghúzni a ravaszt. Vagy tudod mit? Csak ülj volán mögé, én meg..Kifekszem az útra..

Sam? Hol a késed? Egy mozdulattal megszabadíthatnál a kínjaimtól. Nem tennéd meg?

Cas? Csak érints meg. Tudom úgyis menne. Nem akarod? Akkor ott a pengéd, csak tegyél valamit. Én ezt már nem bírom.

Crowley? Tudod mit? Eladom a lelkem. De nem kell tíz év. Vidd most. Csak küldd rám az egyik.. Hogy? Nincs szükséged több lélekre?

Azazel? Itt vagyok. Nem kéne még valaki a csapatba. Valaki, aki olyan elcseszett mint én.  Úgyis egy a sorsuk. Meghalnak mind. Ahogy én is szeretnék, de..

Ruby? Nem lehetne, hogy Lilith helyett én legyek a pecsét? Nem vennéd rá Samet?

Ha már itt tartunk Lilith? Van hozzá hatalmad. Én pedig az utadba állok.  Söpörj el.

Meg? Nincs kedved megszállni ezt a testet? Odaadom, csak annyit kérek kerülj bajba vele.  Aztán mikor szorul a hurok, hagyd, hogy végezzenek velem.

Zachariah? Nem vinnél fel a mennyembe? Igazából az sem érdekel, ha a pokolra küldesz, csak szabadíts meg önmagamtól.

Rafael? Uriel? Ana? Hannah? Szemet hunyhatnánk az emberségem felett? Nem lehetnék csak öt percig én a Winchesterek és Castiel helyett a közellenség?

Balthazar? Kérlek vigyél a Titanicra. Ott végül megoldódna minden. De látom elfoglalt vagy..

Gabe? Édességért cserébe nem lennél a gyilkosom? Megfizetlek ígérem, csak tedd meg..

Lucifer? Egy gyilkosnak is könyörögnöm kell? Egy csettintés.  Csak ennyi lenne és megszűnnék. Akarom.  De te túlságosan jól szórakozol igaz?

Michael?  Ugye benned nem kell csalódnom? Csak képzeld, hogy a testvéred vagyok és vívd velem az örök csatád. Hagylak győzni, csak én had bukjak el.

Adam?  Ugye tudsz már lőni. A srácok megtanítottak.  Oh nem..  de.. Tudod ott van az a baseball ütő, amit apádtól kaptál, mikor utoljára láttad. Nem használnád?

John? Tudod említették azokat a részeg ámokfutásokat.. Ha visszamennénk, nem eshetnék egyszer áldozatul nekik?  Csak egy ütés lenne. Vagy száz. Tűrném, csak legyen vége.

 Vagy te Henry? Azzal a pecséteddel vissza juttatnál a te idődbe? Arra az ülésre?  Hogy Abaddon  végezhesse a dolgát?

Abaddon? Hogy? Nem vagyok odavaló? Nem vagyok rád méltó?

Samuel?  Azt mondják mióta visszajöttél más vagy. Kegyetlen. És alfákra vadászol.  Hát képzeld azt, hogy én is alfa vagyok.

Alastair? Ne kínozz többé. Ne légy gyáva. Csak csináld.. Ne nevess rajtam.

Bobby?  Öreg barátom. Adj egy kortyot. Vagy adj százat. Ezret. Adj mindent, amid van. Csak beszélgessünk aztán játszunk egy kicsit. De kérlek.. Felejtsd el, hogy a „dekor töltve van”.

Rufus? Tudom zsémbelődni fogsz.,de nem tennél meg egy szívességet? Lenne egy rossz lélek. Pontosan itt..  Le kéne vadászni.

Jo? Ellen? Nem hagylak titeket magatokra. Majd én megnyomom a gombot, csak engedjetek vissza..

Ash? Ne lökj ki az ajtón. Bent akarok maradni.  Ott akarok égni. Mint ti..

Jess?Adj helyet. Én is maradok. Hagyom..Én is elhamvadok. Ha hagyod.

Garth? Térden csúszva könyörgöm. Tépd ki a szívem! Neked menne. Senki más nem teszi meg.

Jody? Te bezárhatnál. Ott a fogdán. Eltelne pár nap igaz. Intenzívebb lenne a szenvedés. De a cél a fontos nem?

Claire? Jó vadász vagy, de irányítanak az érzelmeid. Irántam ne legyenek!. Légy hidegvérű és kérlek, ne hagyj nekem más választást. Képzeld, hogy szörny vagyok.

Alex? Nincs már egy vámpír barátod se? Csak az emlékek miatt?  Megvédenélek. Esküszöm, mennék helyetted. Felajánlanám magam.  Csak szívjanak ki belőlem minden életet.

Vagy itt vagy te Benny.  Olyan sok jó szolgálatot tettél már nekünk. Most nem segítenél? Nem tennél belátásodtól eltérően?  Itt a vérem, csak ne hagyj nyomot.

Donna? Találkoztál már vámpírokkal. Tudod, hogy kell lefejezni őket. Nem használnád rajtam azt a kést, amit akkor rajtuk?  Jól ment. Tényleg.

 Charlie? Nyomj le néhány gombot azon a gépen. Küldj be engem a játékodba. Ott én leszek az első élet amit elveszítesz.

Kevin? Célozz pontosan. Emlékeztetnélek, hogy ez csak egy serpenyő. Szóval légy pontos és üss teljes erődből. Nem védekezem.

Linda?   Kemény csaj vagy, mindig is tudtam.  Nem lehetne róla szó, hogy segédkezz a gyilkolásomban? Csak gondold azt, hogy én öltem meg a fiadat.  A kedvemért próbáld meg elképzelni.

Gadreel? Nem lehetnék ott én is, mikor ki akarsz törni? Talán rám omlanak a falak és én is velük omlanék.

Metatron? Te is voltál Isten. De hatalom nélkül is tudod, hogy iktass ki engem..

Samandriel? Ugye te is ismered a parancsot? Tudom, hogy irányítanak, de.. Kell valaki, aki mondja neked? ÖLJ MEG!

Naomi? Most ez egyszer nem tehetnél kivételt? Nem kerülhetnék fel én is arra a listára? Tudod, akiket el kell tenni láb alól.

Hael? Te alkottad a nagy kanyont? Ha odamegyek és eljössz velem, megtennéd, hogy megadod a kezdő lökést? Csak arra van szükségem.

Bela? Az ég szerelmére engedd már, hogy megérintsem azt az átkozott nyúllábat.  Aztán a tiéd lehet. Csak had legyen vége a szerencsémnek.

Gordon? Elárulhatok egy titkot? Ha azt mondanám végig tudtam ki a vámpír, aki átváltoztatta a nővéredet dühös lennél?  Kitöltenéd rajtam a haragod? Csak kérlek, ne vedd észre, hogy hazudok.

Eve? Azt mondják Mindenek anyja vagy. Hát küldj rám egy férget. Leszek a kísérleti patkányod.
Hogy mondod? Nem foglalkozol ilyen jelentéktelenekkel mint én?

Steinék? Én itt vagyok. Felajánlom a testem..Használhatatlan vagyok? Tudom.. De próbálkozom..

Amara? Neked is felajánlom a lelkem. Túl selejtes.. Mint az, akié..

Dick? Te vagy az egyik csatlósod.. Nos nem vagytok éhesek?  Belőlem lehetne desszert..

Amelia? Te tudsz harcias lenni? És ha azt mondom elütöttem egy kutyát? Vagy nem szólnál a férjednek? Neki biztosan menne..

Lisa nem akarsz valamit tenni?  Bántottam a fiadat. Igen, egész biztosan én voltam. Tudom, hogy rejtegetsz egy fegyvert.. Nem bosszulnál meg vele mindent?

Carmen? Úgy tudom, a nővérek az irgalom angyalai. Az irgalomnak is ára van, de te azt tudod mekkora a halálos dózis.. Nem lehetne az az ár?

Rowena?  Fogadjunk te ismersz valami varázslatot. Vagy több százat. Miért nem teszel valamit? Hisz én úgysem vagyok fontos.

Gavin?  Én vállalkozom. Vissza megyek veled arra a hajóra. Igen, tudom mi a vége.. Pont ezt akarom..

Becky? Ne beszélj.! Vagyis, ami azt illeti csináld. Ha az őrületbe kergetsz talán hamarabb teszek valamit!

Pamela? Nem látod még, hogy mi lesz a végem? Vagy mikor? Kezdek kifogyni az ötletekből.

Eileen? Olvass a számról. Én engedtem szabadjára a bansheet ami végzett a szüleiddel. Ez száz százalék. Én voltam.. Hidd el..

Dr. Hess? Emlékszik még, hogyan kell valakit eltenni láb alól, vagy felajálnjam magam, hogy felelevenítse?  Vagy csak adna egy parancsot? Hisz rajta vagyok a listáján nem?

Lady Bevell? Nem! Nem akarok hipnózist, vagy szép álmokat.  Csak azt akarom, ami utána következik. A keserű valóságot.

Mick? Te tudod! Ugye tudod? De úgysem fogod megtenni. És ha azt mondom, hogy engem is megharapott az a vérfarkas?

Ketch? Alacsonyodj le a szintemre! Kérlek! Egyetlen mozdulatodba kerülne, hogy véget vess mindennek. Miért nézel rám ilyen szánakozóan?  Ne sajnálj! Csak tedd, amire teremtettél! Gyilkolj!

Mary? Azt mondták tehetséges vadász vagy. Született gyilkos! Most tedd félre a szereteted! Csak tekints célpontnak!

Billie? Tessa? Nem vinnétek csak úgy át? Egyszer nem hunyhatnátok szemet a főnöki utasítás felett? Nem mehetnék már én is?

Halál? Hát eljöttél értem! Végig rád vártam! Csak tedd rám a kezed! Miért állsz meg? Így túl messze vagy, hogy hozzám érj. Mondtál valamit? Most meg hová tűntél?


Elvakít a fényesség, ahogy körülöttem hirtelen támadt fehérségben lebegek. Hirtelen egy pillanatra azt hiszem imáim meghallgatásra találtak és valaki úgy döntott megszabadít kínjaimtól.Kinyögnék egy megkönnyebbült köszönömöt, de egy visszhangzó mondat üti meg a fülemet. Meglepően ismerősen cseng..


Chuck: Még nem jött el az időd Jen! Terveim vannak veled!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése